Ügyvezetőnkre nézve különösképpen előnyös, hogy 14 év után a hirdetések kezelését vállalatunk külsős cégre bízza. Ez nem jelenti azt, hogy bármi rosszabb lesz, esetleg megszűnnek az életképek – óh nem! Jobb, szebb, színesebb, és mindenekelőtt relevánsabb FB, Instagram és Google Ads tartalmakkal tudunk majd jelentkezni. Mi is tudjuk, mennyire fárasztó, ha az ember mindig ugyanazokat a hirdetéseket látja, sokszor le is kapcsolja ezeket. Csak a legkreatívabban hirdető, legszínesebb és -érdekesebb tartalmakat gyártó cégek tudják célközönségük figyelmét fenntartani – pláne, ha egy ilyen marketingcsatorna 14 éve működik több ezer vagy több tízezer rajongóval. Emellett – részmunkaidőben – egy új kollégánk rendszeresen cikkeket ír majd kisállat témákban, ezeket szintén publikáljuk.
Mindig jobb első kézből egy interjút, elemzést olvasni, mint bemásolt szövegeket hirdetni, így mi is izgalmas, új tartalmakkal tudunk majd jelentkezni a jövőben.